
E-mail küldő szolgáltatásunk
E-mail küldő szolgáltatásunk célja, hogy még gördülékenyebbé váljon együttműködésünk, így már e-mailben is lehetővé tesszük, hogy ügyfeleink értesüljenek az árufoglalásról és annak pontos tartalmáról, valamint a vevői rendelésekben történt változásokról.
Értesítéseinkben információkat kapnak továbbá a rendelés idejéről, lejártáról, a kért

A következő tranzakciókról kaphatsz igény szerint e-mailben tájékoztatást:
- Számla készült
- Rendelés készült
- Rendelés módosult
- Garanciális termék lerendezhető
Reméljük új szolgáltatásunkkal még könnyebbé tesszük munkájukat!
További kérdéseid lennének?
Több információra lenne szükséged a fenti témával kapcsolatban?
Tedd fel kérdésedet és munkatársunk hamarosan jelentkezik a válasszal!
Vásárolj web-áruházunkban!
Az Dynamic Center online, mindig a valós készletet és a valósárakat láthatod, hogy azonnal dönthess!
a belépés/jelszót szerződéskötés
után adunk.
Szerintem fontos!
- Raktárkészlet: Miért kellene nagy raktárkészletet finanszíroznod, ha helyetted megtesszük mi?
- Garancia: Vásárolj ügyfeleidnek cseregaranciát, hogy akár 24 órán belül kicserélhesd a hibás alkatrészt!
- Futárszolgálat: Tudtad, hogy a hibás alkatrészt a futár áruszállításkor ingyen visszahozza hozzánk?
Gyors Linkek
Viszonteladói szerződés - Futárszolgálat
Elérhetőségeink
Online Chat - E-mail - Üzenőfal - Tel.: +36-1 2394800
Garancia ügyintézés
Szerviz e-mail - (+36-30) 684-5359 - E-mail - Csomagküldő Sérülés bejelentés
Fotógaléria


